متوسطه دوره ی اول دخترانه مفید

اخبار > گزارش برگزاری اردوی اصفهان

چاپ        ارسال به دوست

گزارش برگزاری اردوی اصفهان

به یاری خدا اردوی اصفهان محله‌ی هشتم برگزار شد. اهداف این اردو دستیابی به ویژگی‌های  شهروند مطلوب ، شهروند مقتصد و شهروندی آگاه به هویت تاریخی و اجتماعی کشور بود.

با قطار عازم سفر شدیم و در خوابگاه دخترانه شهید باهنر مستقر شدیم. از همان ابتدا شهریارهای محله‌ی هشتم شروع به کار کردند و صبحانه را آماده کردیم و بعد از کمی استراحت راه افتادیم به دیدن اصفهان، پایتخت تمدن و فرهنگ این  مرز و بوم.

اول کار به دیدن مسجد سید رفتیم ،یکی از بناهای تاریخی اصفهان ، لیدر گروه‌مان برایمان از داستان ها و قدمت این مسجد گفت و نماز ظهر را همین‌جا خواندیم.

بریانی اعظم ، ناهار بریانی خوردیم یکی از غذاهای سنتی اصفهان. و به دیدار سی و سه پل و پل خواجو رفتیم و به توضیحات لیدر گروه مان گوش دادیم.

روز دوم غرق شدیم در زیبایی هنر و معماری ، ریاضیات و فیزیک میدان امام و دیدیم و گشت زدیم و البته کالسکه هم سوار شدیم.

در آخر روز در بازار قیصریه قدم زدیم و سوغاتی خریدیم.

روز سوم به دیدار  ماهی ها و پرندگان رفتیم به دیدن بزرگ ترین آکواریوم خاورمیانه.

آخرین بازدید ما از محله‌ی ارامنه و کلیسای بیت لحم بود.